Home » סובלים ממחלה אוטואימונית? כך ניתן לאבחן את המחלה תוך 8 דקות בלבד!

סובלים ממחלה אוטואימונית? כך ניתן לאבחן את המחלה תוך 8 דקות בלבד!

סובלים ממחלה אוטואימונית? כך ניתן לאבחן את המחלה תוך 8 דקות בלבד!מחלות אוטואימוניות הן מורכבות מאד להתמודדות. אלו הן מחלות בהן המערכת החיסונית של האדם יוצאת משליטה ותוקפת איברים או מערכות מסוימים בגוף. המערכת החיסונית במצב הזה מזהה באופן מוטעה חלבונים ורכיבים אחרים הנמצאים בגוף ככאלה שלא אמורים להיות נוכחים בו. התוצאה היא פגיעה משמעותית במערכות ובאיברי הגוף.

מחלות אוטואימוניות הן מעצם המהות שלהן כרוניות, כך שאי אפשר להעלים אותן לחלוטין. המטרה היא להקל על התסמינים ולעכב את התפתחות המחלה. מבחינה מעשית עושים זאת בדרך כלל באמצעות דיכויה של המערכת החיסונית, שיכול לשפר את איכות החיים של הסובלים מהמחלה האוטואימונית.

כדי להגשים את היעד נהוג להשתמש בתרופות מסוגים שונים (תרופות אנטי דלקתיות או נוגדנים למשל), כשטיפולים אחרים שעשויים להיכנס לתמונה הם טיפולים ביולוגיים, החלפת דם או עירויי דם.

קושי מרכזי נובע מכך שאבחון המחלה אינו דבר של מה בכך. יש כאן שורה ארוכה של תסמינים אפשריים והיצע רחב של מחלות שיכולות להתאים לחלק מהן. החדשות הטובות הן שבשנים האחרונות נכנס לתמונה כלי אבחוני חדיש שמשנה את התמונה לחלוטין. הכלי הזה הוא מכשיר Global Diagnostics של חברת VITATEC, הזמין ברשת מרפאות ביו קיור.

מה עושה גלובל דיאגנוסטיקס?

גלובל דיאגנוסטיקס הוא מכשיר שלא תמצאו מתקדמים ממנו בשוק. המכשיר מבצע סריקה שאינה פולשנית של יותר מ-600 איברים ב-13 מערכות של הגוף, כאשר הבדיקה נעשית תוך פרק זמן מינימלי של כשמונה דקות בלבד. המכשיר בוחן בין היתר את כלי הדם, השרירים והגידים, ונכנס בעובי הקורה: החל מהבעיות הרפואיות שהזיהוי שלהן הוא פשוט יחסית ועד לתהליכים פתולוגיים נסתרים שהאבחון שלהם בדרך אחרת קשה עד בלתי אפשרי.

בין היתר המכשיר בוחן את התפקוד של המערכת ההורמונלית בגוף על רכיביה, את צינור העיכול והאיברים הקשורים אליו, את אוכלוסיית המיקרובים שמאכלסים את המערכת, את מידת הרעלים בגוף ואופן ההצברות שלהם, את רמת הרדיקליים החופשיים ממנה ניתן ללמוד על מחלות ועל דלקות כרוניות – והרשימה עוד ארוכה.

מכשיר האבחון המהפכני Global Diagnostics מציע מספר יתרונות ביחס לכלי אבחון אחרים. הדבר הראשון הוא שהמכשיר בטוח מאד לשימוש, מכיוון שהאבחון כאן אינו פולשני: מה שעושים הוא שמחברים לגוף סנסורים שמעבירים תדרים מהם ניתן ללמוד על כל מה שאינו תקין בגוף.

כתוצאה מכך מתאימה שיטת האבחון למכנה המשותף הרחב ביותר של האנשים, כולל כאלה ששיטות אבחון "מסורתיות" יותר אינן מתאימות להם: ילדים או אנשים מבוגרים לדוגמא. האבחון אינו כואב, כשלדעת חלק מהאנשים הוא אפילו נעים.

המטרה: כמה שיותר תוצאות בבדיקה אחת

העובדה שהסריקה כוללת כאן מגוון עצום כל כך של איברים ומערכות, וכן יכולה לזהות את הקשרים ביניהם, מקלה מאד את תמונת האבחון. אין כאן צורך לבצע בדיקה אחרי בדיקה במטרה לאתר את כל מה שאינו תקין בגוף. הבדיקה המקיפה מונעת את הצורך באבחונים מורכבים ומסורבלים, שהם למרבה הצער מנת חלקם של רבים הסובלים ממחלה אוטואימונית זו או אחרת.

במצב הרגיל עלולים אותם אנשים לכתת את רגליהם בין רופאים שונים, עם סיכוי שהרבה מאד דברים יפלו להם אל בין הכסאות ופוטנציאל גבוה לכך שהתהליך יסתבך ויהפוך לארוך ממה שמצפים.

מכשיר גלובל דיאגנוסטיקס הוא במידה רבה הבשורה שאינספור אנשים המתינו לה. באמצעותו ניתן לגלות את המחלה האוטואימונית בצורה מהירה ומדויקת, מה שיהפוך את ההתמודדות איתה לפשוטה יותר. כלל האצבע ברפואה הרי הוא שככל שמתחילים את הטיפול בבעיה מוקדם יותר כך הוא נוטה להיות פשוט יותר.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-9033651

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר