Home » סקירת מוצרי ספיגה וחיתולים למבוגרים

סקירת מוצרי ספיגה וחיתולים למבוגרים

עבור מרביתנו, שליטה בסוגרים מובנית מאליה, ואין חשש לפעילות בלתי רצונית של המערכת הזו.

עם זאת, כשזה נוגע לאוכלוסייה המבוגרת יותר, הרי שהטלת שתן בלתי רצונית היא בעיה נפוצה ביותר.

הסיבות לכך יכולות להיות מגוונות, וכוללות, בין השאר, נכות פיזית, מחלות, התאוששות מניתוח ועוד- כשבכל המקרים התוצאה היא מבוכה, פגיעה באורח החיים וקשיים רבים בהתנהלות.

כאשר הקשישים אינם מסוגלים לשלוט על הסוגרים שלהם, או לחילופין לא מסוגלים פיזית לגשת לחדר השירותים, אחד הפתרונות הנפוצים ביותר הוא רכישה של מוצרי ספיגה או חיתולים עבורם. חיתולים, פדים, בקבוקי שתן ואפילו סדיניות – כולם קיימים כיום עבור הקשיש, ונועדו לסייע לו להתנהל באופן מכובד וסטרילי במהלך היום והלילה.

חיתולים לכל גיל

בין מוצרי הספיגה הנפוצים ביותר כיום עבור הקשישים, תופסים החיתולים השונים מקום של כבוד. אין המדובר הוא באותם חיתולים שמאפיינים את התינוקות, כמובן, אלא ברשת שלמה של מוצרים למבוגרים, המגיעים בגדלים וברמות ספיגה שונות. כמו כן, אפשר להבדיל בין חיתולים רב וחד פעמיים, חיתולים למבוגרים ליום או ללילה וכן מוצריפם המותאמים לגברים או לנשם.

מטבע הדברים, החיתולים אינם מפריעים לשגרת החיים של הקשיש, ואינם בולטים כלפי חוץ.

מגני ספיגה ופדים

הסובלים מבריחת שתן יכולים לטפל בבעיה, לפחות מבחינה אסתטית, באמצעות רכישת פדים (תחבושות) שונים, אשר מוכנסים אל תוך תחתוני המבוגר.

התכנון של כל תחבושת כזו מותאם למינו של הקשיש, וכן לחומרת ההרטבה ממנה הוא סובל. כמו כן, ניתן להבדיל בין פדים שונים המיועדים לשעות הלילה והשינה, לבין כאלה שנועדו ללוות את הקשיש לאורך היום.

סופגנים פועלים על אותו עיקרון https://espan..generico/. המדובר הוא במוצר כותנה דמוי תחתונים, אשר מותאם לגופו של הקשיש וכולל בתוכו גם מנגנון לנטרול ריחות לא נעימים הנובעים מההרטבה.

חברות חשובות הפועלות לייצור ושיווק מוצרים, בהקשר הזה, הן "שקמה", "Poise" ,"id" ואחרות.

מכנסונים

עבור קשישים שאינם מעוניינים בהכרח להחליף חיתולים מדי מספר שעות, קיימים פתרונות ספיגה יעילים לא פחות. המכנסונים הם חלק מהותי מהם, שעה שהם מיועדים ברוב המקרים לכאלה הסובלים מהרטבה כבדה באופן יחסי.

בדרך כלל, הם יהיו עשויים מכותנה, ויהיה ניתן לפתוח ולסגור אותם בקלות. הספיגה תיעשה באמצעות חלקיקים סופגי לוכדי נוזלים, שיסייעו להשארת עור הקשיש יבש לחלוטין.

שקיות שתן

עבור קשישים הנאלצים להטיל את מימיהם אך לא יכולים להספיק להגיע למקום הראוי לפעולה זו, קיימת האפשרות לרכוש שקיות שתן. אלה יהיו לרוב חד פעמיות, ויגיעו עם צינור ייעודי לצורך הטלת השתן.  השקית יכולה להיות סטרילית או לא סטרילית, כאשר אורך הצינור נע לרוב סביב כמה עשרות סנטימטרים.

תפקיד דומה מקבלים בקבוקי השתן למיניהם, המותאמים אף הם לאוכלוסייה המבוגרת יותר.

גם הסביבה צריכה להיות היגיינית

כמובן שהרטבה לא רצונית של המבוגר עלולה גם להשפיע לרעה על הסביבה בה הוא נמצא. חשבו, למשל, על קשיש שיושב על ספה בדיוק כשהרגע הלא נעים הבא מתרחש. פתרון אפשרי, בהקשר הזה, הוא רכישה של סדיניה – משטח בעל יכולת ספיגה מקסימלית, אשר מושם מתחת לקשיש וסופג את כל מה שראוי לספוג. הסדיניות לרוב יהיו חד פעמיות.

באותו הקשר, יש להזכיר את מגני המזרונים. אלה מושמים בלילה על גבי המיטה, סופגים אליהם את ההפרשות ושומרים עליה, או לחילופין על הסדין, יבשים לחלוטין.

פתרון נוסף המוצע לקשישים הוא, פשוט מאד, רכישה של מגבונים לחים, המסייעים לשמור על ההיגיינה שלהם. הם יותאמו אף הם לקשישים, ולא יכללו בדרך כלל אלכוהול. באותה מידה, יכילו המגבונים ויטמינים חיוניים לקשיש, ויהיו לרוב עבים וגדולים באופן יחסי.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-9033651

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר