Home » סקירת מוצרים לנשירת שיער

סקירת מוצרים לנשירת שיער

מוצרים לנשירת שיערבעידן שבו אנו חיים, המושתת על החשיבות של מראה חיצוני, השאיפה הברורה היא למראה שיער מלא ככל האפשר.

אלא שעבור רבים מאיתנו, חלומות לחוד ומציאות לחוד: נשירת שיער, אחת הבעיות האסתטיות הנפוצות ביותר, עשויה להיות זמנית או קבועה, ולהשפיע בעוצמות שונות על השיער.

ברור, לכן, הצורך התמידי לטפל בבעיה מהר ככל האפשר – מהם המוצרים הקיימים בשוק שמאפשרים לעשות את זה?

החדשות הטובות: מגוון רחב של טיפולים

חשוב להדגיש, כבר בנקודה הזו, שיש לא מעט הבדלים בין נשירת שיער לבין התקרחות. מבחינת הפתרונות המוצעים לבעיה, הנטייה כיום היא לחשוב שהתמודדות עם נשירה נחשבת לפשוטה יותר. עוד בנושא נשירת השיער באתר hair

ועדיין, כשהנשירה כוללת בתוכה כמות גדולה, באופן יחסי, של שערות, ההשפעות של כך שליליות: זה לא רק הירידה בביטחון העצמי, עקב מה שנחשב כפגם במראה, אלא גם לכלוך הבית, מה שמצריך אי אילו פעולות ניקיון. עבור בעלי מקצוע מסוימים, דוגמת טבחים, נשירה אף עלולה לפגוע בעבודה.

כשמתבוננים על הסיבות שגורמות לנשירת שיער, הרי שמעבר לסיבות גנטיות וכאלה התלויות במגדר, ניתן לכלול מספר גורמים עיקריים, וביניהם תזונה שאינה מאוזנת או מלאה (למשל, כזו החסרה מינרלים וויטמינים חשובים), טיפול לא נכון בשיער בעת חפיפה, תסרוקות "חזקות", שימוש בתרופות מסוימות ועוד.

מכאן, שניתן להתמודד עם הבעיה בעזרת שינויי אורח החיים, אך גם בעזרת שורה ארוכה של מוצרים, אליהם נתייחס כעת.

במקרה של התקרחות אפשר לחשוב על פתרון אסתטי הכולל למשל השתלת שיער בהליך ניתוחי ועוד.

שמפו נגד נשירה

אחד הטיפולים הנפוצים להתמודדות עם נשירת שיער הוא שמפו, אשר התכלית העיקרית שלו היא להקטין את קצב הנשירה. שמפו מסוג זה נועד לנקות את הקרקפת מכל אותם מזיקים, והוא מכיל מינרלים, שמנים או ויטמינים אשר מסייעים לצמיחה תקינה של השיער.

שמפו מרכזי, בהקשר הזה, הוא שמפו ניזורל, אשר מכיל אחוזים בודדים של קטוקוזול. הגם ששמפו זה אינו מחזיק באישור של מנהל התרופות האמריקאי (FDA), הוא נחשב ליעיל להתמודדות עם הבעיה.

את השמפו ניתן להשיג גם ללא מרשם רופא, והטיפול באמצעותו ייעשה עד לפעמיים בשבוע. מכאן, נובע כי זהו לא צורת הפיתרון העיקרית לנשירה, אלא תוספת יעילה, שנועדה להשתלב עם פתרונות אחרים.

סוגים אחרים של שמפו בהם נעשה שימוש בישראל הם אקטיב, שמפו רוויטה (גם הוא מכיל קטוקוזול) ועוד.

תכשירים מקומיים

כיום, מאושרים לשימוש בישראל מספר תכשירים, שנועדו להתמודד עם הבעיה המורכבת של נשירת שיער.

הראשון הוא פרופסיה, המגיע בצורה של טבליות אותן נדרש לקחת פעם ביום. בטבליות אלה ניתן למצוא חומר פעיל בשם פינסטרייד, אשר מביא להשמדת האנזים 5 אלפא רדוקטז, שמביא למעשה ל"חניקת" זקיקי השיערות ולפגיעה במחזור הצמיחה שלהן.

אחוזי ההצלחה של הטיפול, אשר לקיחתו מצריכה מרשם רופא, גבוהים במיוחד.

מוצר נוסף הוא תרסיס, נוזל או בצורת קצף, העונה לשם מינוקסידיל. התפקיד שלו שונה מזה הקודם, ומתמקד בהמרצה של קצב זרימת הדם בקרקפת, כך שהגעתו אל זקיקי השערות תיעשה מהר ככל האפשר.

את המינוקסידיל, שאינו מצריך מרשם רופא, נדרש לרסס פעם או פעמיים בכל יום, תוך התמקדות על האזור בקרקפת בו מתמקדת הנשירה.

ומה עם מסרקים?

סוג המוצר האחרון אליו נתייחס משתייך על קטגוריה אחרת לחלוטין, והיא זו של המסרקים. מסרק מחטים מביא להמרצה של הדם באזור הקרקפת, וכן מסייע להגביר את יעילות הטיפול של חלק ניכר מהפתרונות שתוארו מעלה. סוג עיקרי של מסרק מסוג זה נקרא דרמלור .

יש המצרפים לסל הפתרונות שלהם, חשוב להדגיש, גם מסכות הזנה מסוגים שונים, אשר תפקידן הוא להזין את רקמות הקרקפת.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-9033651

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר