Home » סקירת מוצרים לשיפור הזיכרון

סקירת מוצרים לשיפור הזיכרון

סקירת מוצרים לשיפור הזיכרון"זיכרון" מוגדר כיכולת של יצור חי לאגור מידע רלוונטי מהסביבה ולהשתמש בו לצרכיו. עם זאת, בחברה המודרנית הכוונה במושג לרוב היא אל היבט אחר של התחום, והוא אגירת מידע במוח ו"שליפתו" ממנו בעת הצורך.

הבעיה היא שרבים סובלים כיום מבעיות בזיכרון, בעיקר בגילאים מתקדמים.

לא פעם, מלווה פגיעה זו גם באובדן מהותי של כושר הריכוז, דבר שמקשה עוד יותר על ההתנהלות במהלך היום יום.

החדשות הטובות הן שקיימים כיום לא מעט מוצרים שתכליתם שיפור הזיכרון. אנחנו נסקור כאן כמה מהמרכזיים שבהם.

המוצרים המרכזיים בתחום: כמוסות

לרוב, המוצרים לשיפור הזיכרון יתבססו על כמוסות או תמציות מסוגים שונים. "גינקוסאן" הוא אחד הנפוצים, בהקשר הזה. המדובר הוא בכמוסות שנועדו להגביר את אספקת החמצן למוח, כמו גם שיפור מאזן החמצן בגוף, והן מבוססות בעיקרן על שני צמחי מרפא חשובים ברפואה האלטרנטיבית (גינקו בילובה וג'ינסנג).

נדרש לקחת בין כמוסה לשתיים מדי יום, כשהשפעות חיוביות אפשריות, מלבד אלה הנוגעות לזיכרון, הן שיפור מהירות התגובה, שיפור כושר הריכוז, הגברת הערנות ועוד. ניתן להשיג את הכמוסות ברשתות הפארם, בתי המרקחת או חנויות הטבע השונות.

"גינקו-מקס", מבית "נופר מוצרים טבעיים", הוא שחקן מרכזי נוסף בשדה משחק זה. גם מקורו של זה הוא בצמח הגינקו, ואחת ממטרותיו העיקריות היא עיכוב קצב ההזדקנות של האדם. בדומה למוצר הקודם, הרי שכם כאן כמוסות אלה משפרות את זרימת החמצן למוח ולאיברי הגוף השונים, דבר שמשפר את יכולת הלמידה, הריכוז והזיכרון של הגוף. ואגב, ביכולתן של כמוסות אלה גם למנוע מחלות לב או כלי דם.

"ממולייף", מבית "נוטרילייף", הוא תכשיר נפוץ נוסף. הוא מכיל 60 כמוסות ג'ל לבליעה, ומתאים במיוחד לאוכלוסייה המבוגרת יותר.

מטרתו העיקרית היא להחזיר למוח את הרכיבים התזונתיים החיוניים לפעילותו. הוא בא להפחית את הפגיעה הקוגנטיבית באדם, המתרחשת לא פעם עם ההזדקנות, ואף כולל רכיבים נוגדי דיכאון. את כמוסות אלה יש ליטול בין פעם אחת לשלוש מדי יום, רצוי לפני הארוחות.

המוצר הבא אליו נתייחס הוא "ריכוזון-טק", המיוצר על ידי "טינקטורה"- והוא אחד הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות.

בדומה למוצרים הקודמים, גם כאן המדובר הוא בפורמולה טבעית, המבוססת על צמחי מרפא (ג'ינקו בילובה, רוזמרין, גוארנה ועוד). היא לא רק מגבירה את זרימת הדם למוח, אלא גם משפרת את יכולותיו הקוגנטיביות של המשתמש בה- ואגב – היא מסייעת גם לחולי אלצהיימר. את ריכוזון-טק ניתן לרכוש בקופסה של 60 כמוסות, אותן יש ליטול פעם או פעמיים ביום.

כמוסות "ויקוג" ("טבע") ראויות אף הן לאזכור. זהו למעשה שילוב של פוספטדיל סרין ואומגה 3 (מועשרת ב-DHA), ופעילותן דומה למוצרים הקודמים שהוזכרו. כאן, ההמלצה היא על כמוסה אחת ביום, אם כי במקרים מסוימים ניתן לקחת יותר. מומלץ שנשים בהריון, נשים מניקות, ילדים או נוטלי תרופות באופן קבוע ייוועצו ברופא טרם הלקיחה.

תמציות

אפשר לשפר את הזיכרון גם באמצעות תמציות שונות הנלקחות בשתייה דרך הפה, רובן ככולן טבעיות. תמצית Aromemory, למשל, מבוססת על צמחי גינקו. נדרש להוסיף כ-15 טיפות ממנה לתוך כוס מים, פעמיים או שלוש ביום – כאשר חיוני כי הדבר ייעשה על בטן ריקה.

תמצית חשובה נוספת, גם היא מצמח הגינקו, היא תמצית לשיפור הזיכרון "מגע הטבע". היא פועלת גם לטווח הקצר, ולכן אידיאלית לתקופה של מבחנים, למשל.

בדומה למקרה הקודם, יש ליטול כ-10-15 טיפות ממנה, מספר פעמים ביום. בעלי לחץ דם גבוה, יש לציין, רצוי שיעשו זאת רק לאחר ייעוץ של הרופא המומחה שלהם.

כאן תמצאו מידע בנושא בעיות דמנציה המאפיין בעיקר את בני גיל הזהב.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-9033651

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר