Home » סקירת מוצרים לשיפור התפקוד המיני

סקירת מוצרים לשיפור התפקוד המיני

טיפול בתפקוד מיני לקויהרצון של כולנו הוא חיי מין תקינים ומאושרים. אחרי הכול, זהו מנגנון הרבייה הבסיסי שלנו, ואחת מהנאות החיים הגדולות ביותר.

הבעיה היא שרבים, גברים ונשים כאחד, סובלים ממה שמכונה "תפקוד מיני לקוי", דבר אשר משפיע בצורה שלילית על היבטים שונים בחייהם.

כדי לפתור בעיות דוגמת אין אונות, חוסר חשק מיני או שפיכה מוקדמת, פותחו במרוצת השנים לא מעט מוצרים רפואיים, אותם נסקור מיד.

אין אונות

הבעיה הרפואית הראשונה הקשורה לתפקוד מיני לקוי היא זו של אין האונות ("אימפוטנציה"). היא מאפיינת גברים, ונוגעת לחוסר יכולתם לשמור על זקפה לאורך זמן.

החדשות הרעות הן שבעיה זו לא רק פוגעת באיכות החיים של הגבר, אלא ביכולתה גם להצביע על בעיות רפואיות אחרות מהן הוא סובל. כמו כן, היא פוגעת באוכלוסיית הגברים ללא אבחנה, שעה כשמחצית מהגברים בגילאי 40 עד 70 סובלים ממנה.

והחדשות הטובות? הרי שקיימים כיום לא מעט מוצרים רפואיים להתמודדות עם אין אונות. המוכר ביותר הוא "ויאגרה", אשר מגיעה בצורה של טבליות.

היא משפיעה תוך כחצי שעה, למשך כארבעים דקות, ומביאה לזקפה. יש להדגיש כי התרופה מחייבת מרשם רופא, וכן שישנם לא מעט זיופים, חלקם מסוכנים עד מאוד. תחליף ויאגרה הפועל באופן דומה, ובטוח לשימוש, הוא "סרונין", מבית "אנדרסון".

"סיאליס" מיועדת אף היא להתמודד עם הפרעות בזקפה. הפעם, מדובר בהשפעה מהירה עוד יותר, ולאורך פרק זמן משמעותי של למעלה מיממה.

ניתן לרכוש אותה ללא מרשם רופא, אם כי ההמלצה הברורה היא להימנע מכך. יתרון מהותי שלה הוא היכולת להמשיך בשגרת החיים מחד, ולקבל חשק מיני במידת הצורך.

העלאת החשק המיני

סוג אחר של טיפולים, המקביל במידה רבה לזה הראשון, הוא מוצרים שנועדו להגביר את החשק המיני אצל גברים. במקרה הזה, התרופות יגיעו לרוב בצורה של כדורים, אותם יש לקחת למשך תקופה של מספר חודשים, מדי יום ביומו. חלק מהן אף מאופיינות בהשפעה של מספר חודשים קדימה.

בין המוצרים, ניתן למנות את כמוסות ה"גברא", אשר מיוצרות מחומרים טבעיים, ורוויות בצמחים, מינרלים וויטמינים. יש לצרוך אותן פעמיים ביום במשך החודשים הראשון, ולהוריד את התדירות בהדרגה.

הן מאושרות על ידי משרד הבריאות, ולא מצריכות מרשם רופא. תמצית הבליעה "רב און פורטה", גם היא מבית "טבע דיירקט", היא מוצר משלים נוסף.

ואגב, קבוצה אחרת של מוצרים נועדו להגביר את החשק המיני אצל בנות המין היפה. כך, למשל, טיפות החשק "Amor Lady" אשר מעוררות את הנשים מבחינה מינית ומגבירות את הפוריות שלהן, צמחי מרפא או מוצרים הומיאופתיים שונים.

חלק ניכר מהטיפולים לשיפור החשק המיני משתייך לקטגוריית המוצרים הטבעיים, ומבוסס במידה רבה על תערובות של צמחי מרפא. בין המוצרים המוצעים בהקשר הזה, ניתן למנות את הכמוסה הטבעית "נטוראון", פורמולת "Herba Treat" או תמצית "ביד הטבע", המבוססות על משנתו של הרמב"ם.

שפיכה מוקדמת

בעיה נוספת אשר מצביעה על תפקוד מיני לקוי היא שפיכה מוקדמת, כלומר, היעדר שליטה על מועד השפיכה אצל הגבר.

במידה רבה, זו מוגדרת כבעיה הנפוצה ביותר אצל גברים, שעה שיותר מרבע מהגברים סובלים ממנה, בין אם באופן זמני או קבוע, ועקב שורה ארוכה של גורמים בתחום הפיזיולוגי, הפסיכולוגי, הגנטי ועוד.

ניתן לטפל בבעיה זו באמצעות תרגול בצורות שונות, וכן תוך שימוש במוצרים רפואיים שונים. קרם (תרסיס) השהייה הוא אחד המרכזיים שבהם. הוא נועד להימרח על איבר המין הזכרי, ומשפיע לרוב לאחר כעשרים דקות. כך, לדוגמא, ג'ל "הדילקשן" הבלתי נראה וחסר הריח, ספריי או משחות השהייה "P.R" ועוד.

פתרונות רפואיים אחרים הם קונדומים בעלי חומרים לעיכוב והשהיית השפיכה, כדורים נוגדי דיכאון מסוג SSRI וכן הלאה.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-9033651

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר