Home » סקירת מוצרים לנשים בהריון

סקירת מוצרים לנשים בהריון

מוצרים לנשים בהריוןאין הרבה רגעים שמחים יותר עבור אם טריה, מאשר הרגע שבו התינוק שלה מגיח לאוויר העולם. אלא שהדרך עד ללידה המיוחלת נחשבת לארוכה במיוחד.

על מרבית הנשים עוברים תשעה חודשים שהם הכול חוץ משיכרון חושים: הקשיים הפיזיים של ההריון נותנים את אותותיהם על כל אישה למעשה. אז מה ניתן לעשות?

החדשות הטובות הן שהרפואה המודרנית העמידה סדרה של מוצרים לנשים בהריון, כל אחד עם ייעוד שונה. אנחנו נתייחס כאן לכמה מהמרכזיים שבהם:

תרופת נוגדות בחילה

בחילות והקאות הן מנת חלקן של נשים רבות, בעיקר בשלבים המוקדמים של ההריון. התרופות השונות אשר משמשות להתמודדות עם בחילות יכולות לסייע כאן, אלא שנשים בהריון חייבות ליטול אותן רק באישורו של הרופא המטפל בהן.

הזופרן היא תרופה יעילה ביותר עבור נשים בהריון, אך מחירה גבוה באופן יחסי.

כיום, רבים ממליצים לשלב בין דוקסילאמין לבין ויטמין B6 (פירדוקסין) כקו ראשון בהתמודדות עם בחילות.

שילוב זה יכול להפחית בכ-70% את הבחילות וההקאות. יש לתת את הדעת על מספר תופעות לוואי אפשריות של התרופות, לרבות עייפות, כאבי ראש ובטן, עצירות, סחרחורות ועוד.

מאכלים טבעיים ושמנים

לא ניתן שלא להתייחס גם לכל אותן תרופות סבתא, שנועדו למנוע את הבחילות. הפתרון המוכר ביותר הוא למצוץ חצי לימון.

פתרון אחר, יעיל לא פחות, מבוסס על שורש הג'ינג'ר: סוכריות, פרוסות, כמוסות או חליטות יכולות לסייע כאן. ראוי להזכיר גם את מקומו של הקינמון, בין השאר כאבקה, כתוספת לתה או למים.

ההתמודדות עם בחילות לנשים בהריון יכולה גם להיעשות באמצעות שמנים מסוגים שונים. אלה מבוססים על חוש הריח – ידוע הרי שבתקופת ההריון עולה הרגישות לריחות.

ריחות מסוימים, המשפיעים לטובה על מערכת העיכול והעצבים, יכולים להקל מאד על הבחילות. מנטה, נענע, לימון, מנדרינה וג'ינג'ר הם כמה מהשמנים הנפוצים יותר.

קרמים לעור

כעת, הגיע הזמן לעבור להיבט אחר של ההריון, והוא השפעתו על המראה החיצוני של הגוף. משקל האישה, בתקופה זו, גדל בכ-10-12 קילוגרמים בממוצע, כמות ההורמונים הנשיים בדף עולה והמערכת ההורמונלית גועשת. יש לכך השלכות רבות: החל מהופעת סימני מתחיחה לא אסתטיים, עד להתכהות אזורים מסוימים בגוף (פיגמנטציה).

הפתרון היעיל ביותר, במקרים מסוג זה, הוא להיעזר בקרמים ובמשחות. כך, למשל, משחות לעור שנועדו להבהיר אותו, ובכך להחזיר את הגוון האחיד שלו.

קו אחר של מוצרים נועד להגביר את רמת הלחות בגוף האישה, ובכך למעשה לשמור עליה רעננה. באשר לסימני המתיחה, מוצר מוצלח הוא שמן נבט החיטה. שמן זה כולל בתוכו ויטמין E, מרגיע ומזין את תאי העור ומונע את סימני המתיחה, שדומה שהופכים לבלתי נמנעים בהריונות רבים.

גם סדרת טונלסטין, מבית דקלאור, מסייעת לשמור את אור האישה רך, ומעלימה את אותם סימני מתיחה.

כשזה נוגע לבצקות ברגליים – עוד בעיה רצינית שבמהלך ההריון – ניתן להשתמש בתחליב ההמרצה לרגליים של קלרינס, או בתחליב Bikini Aqua Control מבית Dior. וכמובן שניתן למצוא דוגמאות נוספות של קרמים להזנה או שמנים שונים לטיפול בעור.

בכל אחד מהמקרים, חשוב מאד לבדוק את הוראות השימוש במשחות או בקרמים, ולראות שהם אכן מתאימים לשימושן של נשים בהריון.

מגבונים היגיינים

נשים רבות מוצאות עצמן במצוקה בעת ההריון גם עקב הפעילות ההורמונלית העמוסה. מגבונים היגיינים, שנועדו לתקופת ההריון או לחודשים שאחריה, יוכלו לסייע להתמודד עם חוסר הנוחות שמאפיין את האזורים האינטימיים של האישה בתקופה זו. מגבונים אלה מבוססים לרוב על תערובות צמחים שונות, שמשמשות להרגעה של העור. ניתן לרכוש אותם ברשתות בפארם ובחנויות הנשים המובחרות.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-9033651

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר