Home » סקירת מוצרים לטיפול בנחירות

סקירת מוצרים לטיפול בנחירות

מוצרים נגד נחירותהרצון של כולנו הוא שינה רצופה ושקטה. הבעיה היא שרבים אינם מסוגלים לעשות זאת, ובכך גם מפריעים לסביבתם. נחירה, הלא היא הפקת רעשים בזמן השינה, נובעת מהיצרות דרכי האוויר בגרון ובלוע.

היא עשויה להיות בעוצמה קלה יחסית, אך במקרים אחרים להגיע לעוצמה של כ-60 דציבלים. הגם שברוב המקרים הנחירה אינה מסוכנת, היא יוצרת הפרעה רבה ואף עלולה להצביע על בעיות בריאותיות מורכבות יותר.

רוצים להפסיק את הנחירה? הנה מספר מוצרים שיוכלו לסייע לכם בכך. חלק ממוצרים אלה נועדו לספק מענה חד פעמי, בעוד אחרים פועלים בטווח הארוך  – טיפול בנחירות חשוב הן לנוחר עצמו והן לבני ביתו.

מדבקות

מוצר ראשון שבא להתמודד עם בעיית הנחירה הוא המדבקות החד פעמיות. הן נמכרות ללא מרשם רופא בכל בית מרקחת, מודבקות לאורכו של האף ופועלות להרחבת פתחי הנחיריים.

כך, למעשה, האוויר עובר ביתר קלות אל דרכי הנשימה, דבר שמסייע להתמודד עם הנחירות בלילה נתון.

קיים מספר לא מבוטל של חברות המוכרות מדבקות נגד נחירה, כששמות נפוצים בתחום הם Breath Right ו-LIFEWAVE. המוצרים יימכרו לרוב בקופסאות של כ-25 מדבקות.

מסכת אוויר בלחץ חיובי (CPAP)

פתרון זה מתאים במיוחד לאנשים אשר סובלים מדום נשימה בשינה. המדובר הוא במסכות פלסטיק, אשר מסייעות בהזרמת אוויר לאף ולפה.

פעולה זו מונעת את צניחת החיך, ובכך מעבר האוויר אינו נחסם. את המסכות ניתן למצוא לרוב במעבדות השינה השונות.

יש לציין כי פתרון מסוג זה מצריך זמן הסתגלות רחב יחסית, ומאופיין במחיר גבוה יחסית של אלפי שקלים. הוא מתאים, אם כן, בעיקר למקרי נחירות קשים, כולל כאלה המסכנים את חיי האדם.

התקן דנטלי

התקן דנטלי הוא למעשה סד לילה, אשר מורכב עבור כל אדם בהתאם למבנה הלסת שלו. התקן זה נועד להסית את מבנה הלסת התחתונה בזמן השינה, דבר שמונע את צניחת הלשון- אחת הסיבות העיקריות לנחירות במהלך השינה. הסד נשלף, אם כן, ומושם בלסתו של האדם מדי לילה. הוא מחזיק לרוב מעמד כעשר שנים.

אחד ההתקנים הדנטליים המובילים כיום הוא Somnolis, אשר מחירו כמה מאות שקלים. הוא גמיש לתזוזות, קל להסתגלות ומפחית במידה רבה את הנחירות. התקן נוסף שיש לציין הוא "סומנופיט", המורכב משתי תבניות סיליקון, וניתן לכיוון בשישה אופנים שונים.

תרסיס למניעת נחירות

עבור אנשים המעוניינים בפתרון פשוט לנחירות, אשר אינו מצריך התערבות פולשנית או מכשור מתקדם, עומדת האפשרות של תרסיסים.

הסוג הראשון הוא תרסיסי לוע, אשר מטרתם העיקרית היא להפחית את החיכוך שבין הענבל לרקמות הגרון האחוריות, דבר שמסייע, תוך זמן קצר, להפחית את הנחירות.

גם למוצר זה ניתן למצוא מספר דגמים עיקריים. תרסיס "אל סנור", למשל, נועד לטפל בנחירות תוך שימוש בתערובת ייחודית של נוזלים. השימוש בו נעשה מדי לילה, באמצעות ריסוס שלוש פעמים לתוך חלל הפה, ובליעה לאחר כ-20 שניות.

תרסיס נוסף הוא "סנור נו מור" (‘’Snore No More"), אשר משתייך לקטגוריה השנייה- היא תרסיסי אף. הוא מכיל פוליסכריד טבעי, ונועד לשמור על לחות בדרכי הנשימה העליונות.

מוצרים טבעיים

גם בסל הרפואה האלטרנטיבית ניתן למצוא לא מעט טיפולים נגד נחירות. לרוב, יהיו אלה מיועדים למקרים פשוטים באופן יחסי, וכן לכאלה אשר אינם נגרמים עקב המבנה האנטומי של האף. חלק ניכר מפתרונות אלה נועד למעשה להעניק מענה לגורמים אשר מביאים לנחירות.

בין  הפתרונות הללו ניתן למנות, למשל, תמיסת מגנזיום כלוריד, אשר גרגורה יסייע להתמודד עם  נחירות הנגרמות עקב שינוי במבנה האף (למשל, עקב ניתוח או פגיעה בו). סוג טבעי נפוץ נוסף מבוסס על צמחי מרפא, אשר נועדו לשפר את תפקודן של דרכי האוויר.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-9033651

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר