Home » סקירת מוצרים לירידה במשקל

סקירת מוצרים לירידה במשקל

מוצרים לירידה במשקלבחברה בה אנו חיים, המראה החיצוני הוא חזות הכול. כתוצאה מכך, אנשים הסובלים מעודף משקל מעוניינים להוריד כמה שיותר קילוגרמים, ורצוי מוקדם ככל האפשר.

לצורך זה, הבחירה הראשונית היא בדיאטות. כאן, ניתן למצוא סוגים רבים של דיאטות, חלקן יעילות יותר וחלקן פחות.

אבל, מה אם אנחנו לא רוצים לשנות את הרגלי התזונה שלנו? מה אם אין לנו זמן לפעילות ספורטיבית? ובכן, במצב הזה אחד הפתרונות היעילים הוא להתבסס על מוצרים שונים לירידה במשקל.

אנחנו נתייחס לכמה מוצרים חשובים שנועדו להגשים את המטרה החשובה הזו.

מוצרים להגברת תחושת השובע

הסוג הראשון של פתרונות למשקל עודף מבוסס על מטרה עיקרית אחת: למנוע מתחושת הרעב לקונן בנו, מה שיביא בוודאי לצריכה מוגברת של מזון. כדורי דיאטה, דוגמת StopEat, פועלים עבור הגוף במגוון דרכים.

הם מדכאים את תחושת הרעב, מביאים לאיזון ברמות הסוכר והכולסטרול בגוף, מנקים רעלים ממנו וכן הלאה. לרוב, המדובר הוא בכמוסות שיש לשתות עד שלוש פעמים ביום, לפני הארוחות.

גם מזונות טבעיים שונים נועדו להגשים את אותה מטרה, ואף מורידים את החשק למאכלים מתוקים.

שומר, קינמון, חילבה, תה ירוק ופסיליום הם רק חלק מהרכיבים המשמעותיים ביותר, בהקשר הזה. וברור שניתן לצרוך אותם כתוספי מזון, או לשלב אותם עם הארוחות שלנו. בהמשך לכך, הרי הפורמולות השונות, מבוססות מספר רב של צמחים ורכיבים אחרים, נחשבות לבריאות במיוחד.

תערובות ושייקים טבעיים

גם הסוג הבא של מוצרים לירידה במשקל נועד להחליף חלק מהמאכלים המסורתיים שאנו נוהגים לצרוך מדי יום.

מקום של כבוד, בהקשר הזה, מקבלות תערובות שונות, שתכליתן היא הכנת משקאות חלבונים מזינים. אלה נועדו לכלול בתוכם חלבונים, ויטמינים, מינרלים וסיבים החיוניים לגוף, באופן שנספג בו בצורה המיטבית.

השייקים מגיעים בטעמים מגוונים, דוגמת וניל, שוקולד או תות שדה. ואגב, לעיתים ניתן לרכוש את השייקים האלה עם שייקר מיוחד, שמקל במידה ניכרת על הכנת המשקאות.

צמח האלוורה מרכזי אף הוא בתפריט הורדת המשקל של רבים. אחת הדרכים היעילות ביותר לצרוך אותו היא בצורה של תרכיז משקה, המכיל בתוכו את כל אותם ויטמינים ומינרלים, ואף מביא לניקוי מערכות הגוף הפנימיות.

את משקה זה, שטעמו מזכיר מעט את זה של הלימון, נדרש לערבב יחד עם מים: כ-20 מ"ל לכל 125 מ"ל מים.

טבליות רפואיות

עד כה, סקרנו בעיקר פתרונות המבוססים על תזונה. אלא שלא ניתן לדבר על מוצרים לדיאטה מבלי להיכנס לעולם הרפואי, הכולל כדורים וטבליות למכביר.

כאן, אפשר למצוא מספר רב של ייעודים: טבליות התאית של Herbalife, למשל, מביאות להחלבת השומנים לעיכול, מנקות את המעיים מפסולת ומקטינות את כמות השומן והכולסטרול בגוף. לרוב, נדרש לצרוך טבליות אלה שלוש פעמים ביום.

טבליות צליולוס, העשויות מתערובת עשבים, מהוות פתרון נוסף. ברמה הכללית, הן נועדו לפרק את הצלוליטיס – אחת הבעיות העיקריות של רבים הסובלים מעודף משקל. הטבליות, שמשפרות גם את מאזן הנוזלים בגוף האדם, מביאות להצרת היקפים, מעלימות בצקות וכן תורמות לחיזוקה של המערכת החיסונית של הגוף. גם במקרה הזה, יש לצרוך שלוש טבליות מדי יום, בצמוד לארוחות.

ערכות לירידה במשקל

מעבר לאותם מוצרים ספציפיים שנועדו למלא מטרה מוגדרת, כיום ניתן לרכוש ערכות שלמות לירידה במשקל.

בין השאר, ניתן יהיה למצוא בערכות מסוג זה אבקות להכנת משקאות חלבונים, כמוסות מחומרים טבעיים, טבליות ועוד.

כאן, המענה שמתקבל הוא משולב: את הארוחות הקלות, למשל, מחליפים בשייקים טבעיים, ומקפידים לקחת את הטבליות הייעודיות לפני כל ארוחה מלאה.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-9033651

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר